Saturday, September 6, 2014

the orange jacket

Goede namiddag! Good afternoon!
Today we tried to get up early and bike to Utrecht to do some research for our project, but I guess we were looking for excuses not to go - the bad weather, too far, but mostly the weather.
Nevertheless my roommate and I spent a great day biking around in Amsterdam trying to find good exhibitions and art galleries.
The outfit I wore today was a combination of blue and my favorite orange jacket, I thought it was really important to capture the intensity of the colors in combination with Amsterdam street art.

Have a look at my photos and think squared!
Oh, and don't forget to enjoy the weekend.
Best wishes,
Laura S.

Heute haben wir versucht sehr früh aufzustehen, um mit dem Fahrrad nach Utrecht zu fahren. Wir haben aber dann im Endeffekt nach sehr guten Ausreden gesucht - das schlechte Wetter, viel zu weit weg, aber das Wetter war die Schuld. Nichts desto trotz haben meine Mitbewohnerin und ich uns einen feinen Tag in Amsterdam gemacht und sind auch in verschiedene Galerien und Ausstellungen hinein spaziert. Das Outfit, welches ich auf den Fotos trage, war eine Kombination aus den Farben Blau und Orange. Mir war es wichtig die Kräftigkeit der Farben in Kombination mit der Straßenkunst (Graffiti) wiederzugeben. 

Schaut euch meine Fotos an und denkt im Quadrat! Haha das klingt auf Deutsch einfach nicht so gut, also think squared :) Schönes Wochenende.
Liebe Grüße, Laura S. 








Wearing:
Necklace | from Korea
Jacket | from Zara
Blouse | Vintage
Jeans | from Zara
Bag | from Zara
Boots | from van Haren
Watch | from Michael Kors 


No comments:

Post a Comment