Friday, September 19, 2014

Bricks, Art and Fashion

Hello and good afternoon!
Finally it is Friday and I am soooo ready for the weekend, believe me. It is really nice outside and I enjoy the lovely weather here in Amsterdam. My roommate and I went to a magazine store to get more material for our Inspiration book, which I will for sure show you all as soon as it is finished.

My look for today is basically a mix out of everything. I love mixing colors and one of my favorite pieces is by far my royal blue jacket, which I got a while ago from Primark. Even though it was way to warm outside to wear it today I still did because it matched my outfit perfectly. Furthermore, we went to a really cool location nearby because I am just so fascinated with photography.

So have a look and think squared :)




Hallo und Guten Nachmittag! 
Endlich ist es Freitag und ich bin sooooo bereit für dieses Wochenende, glaubt mir. Es ist so wunderschön außen und ich genieße dieses Wetter hier in Amsterdam sehr. Meine Mitbewohnerin und ich sind heute ein paar Magazine einkaufen gegangen, um unser Inspirations- Buch zu erweitern, welches ich euch zeigen werde sobald es fertig ist. 

Mein Outfit ist ein kompletter Mix. Ich liebe es Farben zu mixen und diese königsblaue Jacke ist bei weitem mein Favorit (Primark). Trotz der Hitze konnte ich es mir nicht nehmen diese Jacke heute zu tragen, da es einfach perfekt dazu passte. Außerdem gingen wir zu einer richtig coolen Gegend um die Ecke, da ich einfach so unglaublich fasziniert von Fotografie bin. 

Schaut euch die Bilder an... and think squared :) 









Wearing:
Jacket | from Primark
Blouse | from H&M
Pants | from Forever 21
Shoes | from Korea
Backpack | from Korea

No comments:

Post a Comment