Tuesday, September 9, 2014

Blue Shades of Yellow

Hello!
Today I had a day off from University and I used the time to get things done. Basically I got on the bike and just kept on biking till I found my way and luckily I got called in for a job interview today, which made me really happy. Living here in Amsterdam costs some money and I really need a job to enjoy living here :)
This post is about my cool new blue shades, which I bought at a Vintage store in Amsterdam!

Have a look at my photos and think squared :)


Hallo! 
Heute hatte ich frei und ich habe die Zeit genützt, um ein paar Sachen zu erledigen. Ich hab mich auf mein Rad gesetzt und bin einfach losgefahren. Außerdem wurde ich gebeten zu einem Job Interview zu kommen, über das freue ich mich total! In Amsterdam zu leben ist ziemlich teuer und ich brauch ein bisschen Geld, um das Studenten - Leben hier wirklich zu genießen. 
In diesem Beitrag geht es hauptsächlich um meine neue Sonnenbrille, welche ich in einem Vintage Laden hier in Amsterdam gekauft habe. 

Schaut euch meine Fotos an und "think squared"!





Wearing:
Sunglasses | from Episode
Necklace | from Cape Town
Watch | from Michael Kors
Jeans Jacket | from Vero Moda
Shirt | from H&M
Pants | from Forever 21
Bag | from a store in Korea ("Gossip Girl")
Shoes | from Converse


No comments:

Post a Comment